Spotlight-Scan

It's time to shine


Jij zet je elke dag máximaal in voor je bedrijf


Want...


Jouw onderneming maakt de wereld mooier, duurzamer, beter. 


En daarom wil jij je diensten, producten en verhalen 'out there' hebben.



Maarre...

Communiceer je nou écht heel anders dan 'al die anderen?'


Trek je je lievelingsklanten aan?


Gebruik je de juiste woorden?


Zijn je uitingen uniek?


Komt je verhaal lekker uit de verf?




Hmm...

Twijfel?






We gaan er voor zorgen dat jij overal volmondig 'JA' op kunt zeggen!


De Spotlight-Scan 

Voor wie?


Voor elke onderneming, klein of groot, die de wereld een beetje mooier maakt.


Wat is het?


Een supersnelle en superefficiënte manier om te zien waar je onderneming staat.


Welke acties zijn er nodig om je verhaal nog sterker neer te zetten?


Je krijgt inzicht in de krachten en verbeterpunten van jouw verhaal en positionering. 


Hoe werkt het?


Ik scan je online kanalen (website + social media) op de 'big five' van communicatie:


- duidelijkheid
- echtheid
- positionering
- consistentie
- overtuigingskracht


Vervolgens gaan we de kern van je verhaal aanscherpen tijdens een digitale sessie. Tijdens die sessie stel ik verdiepende vragen, geef ik feedback en advies op basis van jouw ‘Spotlight’.


Daarna ontvang je een uitgebreide terugkoppeling met supersnelle tips, ideeën en enthousiast advies.


Wat krijg je?


- Een Spotlight-Scan van al je online uitingen.


- Een digitale date van een uur waarin we alles (alles!) bespreken.


- Een document (zeg maar je communicatiebijbel) vol tips om je website en socials te optimaliseren.


Zodat jouw bedrijf vól in de spotlight staat, klanten voelen waarom ze met je willen werken en je een ijzersterke boodschap hebt.



Kostdat?


€ 495 (excl. BTW)

 

 


Ik pak die spotlight!

Aanmelden of meer info:

 
 
 

We hebben samen de communicatie via onze website en socialmedia-kanalen bekeken. Wat doen we goed, maar vooral ook: waar laten we kansen liggen? Je krijgt direct handvaten waarmee je aan de slag kan!

Marvin, Team Creative